avagy üzletet építek

2015. február 04. 23:18 - Andrea Tedeschi

A kezdet előtt...

Rólam.

Tavaly szeptemberében sikerült kilépnem 7 év után a munkahelyemről. Se megbecsülést, se elegendő fizetést nem kaptam. Kinek mi az elegendő ugye. Nekem van egy lakáshitelem, ca. 50e Ft. Persze DiákHitellel én is megírtam a jövőmet, ez a 10. év, hogy fizetem vissza és idén végre vége lesz.

Mivel a diplomás fizetésemből a hitelekkel a hónap végére nullára jöttem ki, tudtam, hogy változtatnom kell. Elnyertem egy osztályvezetői posztot pályázaton, tehát abszolút nincs okom panaszra. Viszont nem tudok megülni a hátsómon, mindig törekszem elérni, amit csak lehet.Vannak terveim.

Nem vagyok az a közgazdász típus, a Főiskolán jogi tárgyaim voltak, azokat szerettem viszont. Tehát engem a hitel nem riasztott el soha :) 2 dolgot vásároltam tavaly személyi hitelre, egy biciklit és egy iphone-t. Ezt a személyi hitelemet szeptembertől januárig kemény előtörlesztéssel lenulláztam. Illetve befektettem a családi vállalkozásba 66e Ft-t.

Oda jutottam január végére, hogy végre életem első olyan hónapja következett, hogy szuper fizetésem van és nem kell kötelezően elköltenem semmire nagyobb összeget :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://andirect.blog.hu/api/trackback/id/tr537142315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
avagy üzletet építek
süti beállítások módosítása