avagy üzletet építek

2015. február 04. 23:18 - Andrea Tedeschi

Ismerkedés a termékkel - Lenyűgözött!

A tervem az, hogy szeretnék egy gyorsasági motort. Persze ehhez megint csak hitelt kellene felvenni. A törlesztőrészletre megvan bőven a pénzem. De elhatároztam, hogy havi minimum 30.000 Ft bevételt csinálok valahogy a fizetésemen felül. Agykontrollos vagyok, tehát, ha elhatározok valamit, tudom, hogy az úgy is lesz. Felhívott a kinézett motor tulaja, hogy enyém az elővásárlási jog. Csak arra gondoltam, hogy megjön a lehetőség arra, hogy az enyém legyen a motor. Aznap délután pedig felhívtak egy üzleti ajánlattal. Tudtam, hogy ebbe be kell szállnom :)

Elmentem a megbeszélésre, szimpatikus volt a termék, de én szkeptikus vagyok. Tudtam, hogy ki kell próbálnom és ha működik, akkor tudok érvelni mellette hitelesen és nem mellesleg akkor tudom magam minden energiával belevetni. Azon a héten minden nap este 8-9 körül értem haza. Péntek délután hulla fáradtan, de elmentem még egy megbeszélésre, ahol kaptam kóstolót a termékből.

Tudni kell, hogy a térdemmel nagyon régóta küzdök. 1 éve műtöttek és azóta sem jött rendbe. Összesen 3x kezeltek félre. December elején volt egy autóbalesetem, melynek során súlyos zúzódás érte a műtött térdem. Ismét újra tanulni járni, stb. De a lényeg, hogy már másfél hónap eltelt, de a térdem állapota stagnált. Egyszerűen egy nappal előtte, megvakarni sem tudtam a műtött részt, mert annyira érzékeny volt továbbra is. Nos, ez a termék, hívjuk gumibogyószörpnek, állítólag nagyon hatásos sokféle problémára. Lássuk a medvét, gondoltam.

Úgy kb. fél óra telt el és azt éreztem, hogy nem vagyok fáradt. Volt egy megérzésem, odanyúltam a térdemhez és meg tudtam nyomni, még a csontot is. Nagyon fel voltam pörögve és nagyon jó kedvem volt, nagyon örültem, hogy hatott a termék. Mondhatja bárki, hogy placebo. Mert azt vártam, hogy a térdem jobb lesz végre tőle. De jött egy újabb felismerés.

Mivel olyan sok energiám volt, elindultam szakadó esőben Tatabányára, ami tőlünk 70 km. 2010 óta van szemüvegem, az egyik szemem feles. Ha fáradt vagyok, esik az eső, szürkület van, valamelyik ezek közül, én homályosan látok. 10 km-t vezettem és folyamatosan zavart valami. Le kellett vennem a szemüvegem :) Egyszerűen élesen láttam, én olyan boldog voltam ettől a felismeréstől :) Még másnap hazafele is szemüveg nélkül vezettem :)

Tehát biztos, hogy jó hatása van a terméknek és örülök, hogy megtapasztaltam, mert innen kétségem sem volt afelől, hogy belevágjak-e az üzletbe.

Második fogyasztás után is azonnal rengeteg energiám lett. Elmentem lovagló edzésre és a műtött térdem klasszisokkal jobb volt, mint előző alkalommal. Szinte nem volt fájdalom.

A kérdés már csak az volt, hogy mennyivel szálljak be az üzletbe...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://andirect.blog.hu/api/trackback/id/tr387142323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
avagy üzletet építek
süti beállítások módosítása