avagy üzletet építek

2015. február 04. 23:43 - Andrea Tedeschi

Termékajánlás

Az elmúlt napok programja:

- elkezdtem listázni az ismerőseimet egy füzetbe, hogy kit miért érdekelhet a termék

- kiválasztottam azokat, akikben nagyobb a lehetőség

- listát írtam az érdeklődőkből (a facebook-omon korábban megosztottam a tapasztalatomat,szintén a termék neve nélkül)

- megkerestem több embert facebook-on

Holnap jön a futár és hozza az első szállítmányom :)

Kezdődhet az osztogatás. Úgy gondolom, hogy ingyen adok mintát az érdeklődőknek.

Marketing szempontból: a cég azt mondja, hogy a saját ismerőseinknek ne mi ismertessük részletesen a terméket, mert nem lesz hiteles. Na most én egy hiteles ember vagyok és annak is ismernek. Az én ismerőseim tőlem elhiszik, hogy amit mondok, az úgy is van, mert ismernek. Jelenleg ezt a módszert választom. Más oka is van, az én tempóm olyan, hogy nem kívánok másra várni az én üzletemben. Ahhoz, hogy én összeegyeztessek egy találkozót pár emberrel, ahhoz sok-sok idő kell. Ha elmegyek én hozzájuk és előadom, az számukra hiteles lesz tőlem, ha továbbra is érdekli őket, összehozok egy találkozót a többiekkel. Ez a tervem :)

Mai olvasmány:

680142_5.jpg

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://andirect.blog.hu/api/trackback/id/tr37142405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
avagy üzletet építek
süti beállítások módosítása