avagy üzletet építek

2015. február 04. 23:35 - Andrea Tedeschi

Befektetés az üzletbe

5 beszállási lehetőség van az üzletbe. Az a típus vagyok, aki ha elkezd valamit, abba belead mindent. Mostanában elkezdtem befektetési témájú könyveket is olvasni. Korábban ezt el sem tudtam volna képzelni. Olyan idegenek voltak a "cash flow" stb. kifejezések. Aztán kezdtem hozzászokni :)

2 választás között gondolkoztam. 83.000 Ft-os beszállás vagy 205.000 Ft. Utóbbiban sokkal nagyobb lehetőségek rejlenek, mint a kisebb összegekben. Nem csak a jutalék elosztásában mutatkozik meg, de egyébként ezt az összeget megkapom termékben.

205.000 Ft nem állt rendelkezésemre. Az elmúlt hónapokban úgy éltem, hogy csak ennivalóra hagytam szinte pénzt. A többit mind előtörlesztettem. Most ugyanezt tettem. Elolvastam Kim Kiyosaki - Gazdag nők című könyvét, ami megerősített abban, hogy először befektetést kell találni, aztán pénzt.

Ennek alapján 100.000 Ft-t vettem ki a fizetésemből és 100.000 Ft-ot hitelkártyáról. Igyekszem mindent megtenni, hogy a leghamarabb visszakerüljön az az összeg.

A motorral kapcsolatban ott tartok, hogy tudom, hogy aki helyesen akar gondolkozni, az elfelejti a hitelt. De a pénz gyűjtögetése egy dolog, az ember álma pedig egy másik :)

Boldogságot okoz-e az valakinek, hogy rengeteg pénze van, de csak ül rajta és nem csinál semmit, nehogy kevesebb legyen?

Valami ilyesmi érzés van bennem ezzel kapcsolatban. A motor eléggé egyedi, tehát nem tudom azt mondani, hogy majd jövőre. Február végéig maximum döntést kell hoznom.

A könyvről az a véleményem egyébként, hogy nekem inkább volt lányregény :) De azért jó volt :) Én egy kicsit komolyabb tanácsokra vágyom, ezért kerestem további könyvet...

gazdagno-konyv-front.png

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://andirect.blog.hu/api/trackback/id/tr797142375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
avagy üzletet építek
süti beállítások módosítása