avagy üzletet építek

2015. február 05. 18:16 - Andrea Tedeschi

Jótett helyébe.... Megrendelést várj! :)

Elmentem fénymásolni a termékinfót, hosszú volt a sor a papírboltban, engedélyt kértem, hogy megcsinálhassam a másolást addig. Közben érkezett egy nyugdíjas néni fénymásoltatni, felajánlottam a segítségem.

Megcsináltam a másolását, közben panaszkodott, hogy fáj valamije. Előadtam a gumibogyószörp témát és egyből mondta, neki nem számít mennyi, az egészség az első, 2 havi adag rendel :) Holnap viszek neki ingyen mintát, mondtam, hogy előbb próbálja ki nyugodtan :)


Szóval az Élet megjutalmazza, ha segítünk másoknak :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://andirect.blog.hu/api/trackback/id/tr407144421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
avagy üzletet építek
süti beállítások módosítása