avagy üzletet építek

2015. február 05. 19:19 - Andrea Tedeschi

Az első megrendelés

Ma kiosztottam pár ingyen terméket a környezetemben élőknek, aztán használatba vettem az internet adta lehetőséget. Facebook-on egy csoportban ajánlottam, hogy tudok egy olyan terméket (név nélkül), ami nekem így hatott, persze aztán törölve lett a bejegyzésem, mert más volt valakinek az érdeke. Pedig tényleg név nélkül ment szándékosan a dolog, csak ajánlani szerettem volna. Na de legalább 10 ember érdeklődött rá azonnal és a 10-ből egy üzenetváltásos beszélgetés alapján rendelt egyet az én ajánlásommal :)

Éljen a Facebook :)

A profilképemet lecseréltem olyanra, amin én vagyok, hogy az emberek bízzanak bennem :) Illetve létrehoztam egy csoportot a terméknek és magamnak. Az érdeklődők ott gyülekezhetnek, kérdéseket tehetnek fel.

Ez volt az 1. nap eredménye, szerintem ügyes voltam :)

Azt hiszem 20 dollár a jutalékom, majd kiderül mikor számlázzák ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://andirect.blog.hu/api/trackback/id/tr877144595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
avagy üzletet építek
süti beállítások módosítása